6 Ocak 2012 Cuma

Hakan Bıçakcı-Boş Zaman

Hiç hesapta yokken seneyi hangi kitapla açıcam derken, Esinciğimin kitap siparişleri geldi:)Bolca Hakan Bıçakcı kitabı söylediğinden elinden kapıverdim hemen "Boş Zaman" ı...Hızla dört günde bitiriverdim. Umarım tüm yıl böyle verimli geçer kitap okuma açısından.
Hakan Bıçakcı okumak ve özellikle ilk önce bu kitabından başlamak istiyordum. Çünkü kitabın konusu hafıza kaybı ile ilgili. Bende hep böyle bir konuda roman yazmak istemişimdir...Benim fikrimdi tripleri yani:)
Bu sıralar hiç hikaye vs yazamıyorum. Eskiden daha istekli ve verimliydim...Şimdi çok emin olamıyorum yazmak istediğimden...

Neyse konumuza dönelim, yazarla tanışmaktan mutlu oldum kendisini kıskandım ne güzel yazmış dedim...
Kitap kapağı muhteşem olmuş, okuyunca daha iyi anlayacaksınız....
Görsel olarak kitap kafamda çok güzel canlandı, yönetmen olsam filmini çekmek isterdim gerçekten:P



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder