23 Ocak 2012 Pazartesi

Glenn Meade - İkinci Mesih

Facebook sayesinde harika bir şey oldu, inanmazsınız:)
Imzalı Glenn Meade kitabı kazandım:))))
Arada Glenn Meade ile sohbet etme şansım bile oluyor:))))))))))
Glenn Meade'in facebook fan page'i sayesinde oldu:))
Çok sevdiğim bir yazarın imzalı kitabını almak şahane bir his. Üstelik rutin bir iş günü arasında geldi:)))

Glenn Meade okumaya Sakkara'nın Kumları ile başladım. Ve Brandenburg'u ve Buz Kapanı'nı ile devam ettim.Kurgusu ve konuları hep ilgi çekici olmuştur benim için...
Mutlaka mutlaka Glenn Meade okuyun derim.

Bu ara koşuşturmalarımdan kitap okuyamıyorum:(((  Umuyorum normale dönerim bir an önce.
Yarışmalar ve kitap hediyeleri derken unutmadan Idefix'in facebooktaki yarışmasını hatırlatayım.
Gün içinde saat 10-13-16-20:15-22:30'da sorularını suradan yayınlıyor. Ilk bilen hediye kitabı kapıyor:)
Bol şans diliyorum.



5 yorum:

  1. ne kadar güzel bir hediye olmuş. Glenn Meade gerçekten mükemmel kurgular oluşturan bir yazar. İlk tavsiye ettiğim yazarlar arasındadır.

    İdefiz'in yarışmasına gelince: ne takdikler denedim bir türlü ilk kişi olamadım. Salise farkla kaçırıyorumdur heralde :))
    Siz kazanabildiniz mi idefix'ten ?
    Bizim de bir kitap çekilişimiz var, sizi de bekleriz.

    YanıtlaSil
  2. Evet acayip mutlu oldum:)))Facebook'taki sayfasında belki yakında çıkacak kitabını hediye eder kim bilir:)))
    Sanırım bende salise farkıyla kaçırdım 2 kez onun dışında maalesef her seferinde katılamadım:((
    Katılırım tesekkurler:))

    YanıtlaSil
  3. Onlarca insanın arasından sıyrılıp, sevdiğin bir şeyin hediye gelmesi süper bişi olsa gerek. Neden ben hiç yaşamadım. Şanssızım çünkü.:(

    Güle güle oku ve sakla canım.:)

    YanıtlaSil