9 Kasım 2010 Salı

Nick Hornby-How to be good


Iyi de nasil diye çevirdikleri için başlığı orjinal ismiyle açmak istedim. Çeviriden de bazı yerlerde pek memnun kalmadım
Ilk Nick Hornby romanim çok heyecanlıydım:)Gayet akıcı buldum kitabi, okumasi kolay bir yazar.
Kitap Katie Carr karakterinin ağzından anlatılıyor. Evli ve çocuklu olmasının yanında aşırı asabi kocası var, bir ara kaptırdım üzüldüm resmen kadına:)
Adamın asabiyeti gerçekten pek katlanılır gibi değil, bir süre sonra geçiyor IyiHaber sayesinde.
IyiHaber değişik bir kişilik o girince hayatları epey farklılaşıyor...
Hayır işleri hakkında pek düşünmediğimi farkettim şu sıralar:(Kitapta yapmaya çalıştıkları şeyler biraz aşırı olsa da düşüncenin temeli yardım!
İş, güç vs daha da kendimizi hayatın akışına nasıl kaptırdığımızı da farkettim...neyse konudan kopmadan toparlayayım!
Çok akıcı buldum dediğim gibi Nick Hornby'ı, diğer kitaplarını da okumak için sabırsızlanıyorummm:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder