9 Kasım 2010 Salı

Kitap Fuarı 2010

Çok çok güzel birkaç saat geçirdim kendimi kaybettim kitap alırken!!!Maalesef  uzun uzun gezmek isterdim ama acayip yoruldum:(Sanırım Cem Yılmaz'ın gelmesi dolayısıyla extra bir kalabalık vardı. Gerçi hep kalabalık oluyor ama...Belki de kitapları taşımaktan yoruldum bilemiyorum...Kimi okumak istediğim yazarlar ve kitaplar kimi de hiç aklımda olmayan...Tek okuduğum yazar içlerinden Michael Ende...
Insallah kitap fuarına hafta içi katılma şansımda olur rahat rahat gezebilmek için...
Jean-Christophe Grange'ın söyleşine biraz katılabildim, çok doluydu ayakta çok kalamadım:(
Daha çok gezecek yer vardı, çocuk kitapları için ayrı standlarda kurulmuştu onları da incelemek isterdim uzun uzun...Tubitak'ı inceleyebildim ve yeğenim için bir şeyler aldım:):):)
Sevgili kitap kurdu canım classmate'im büşümle gittik, kitaplarla olmak bambaşka ya acayip mutlu olduk uçtuk resmen!
En güzel hediye de kitap gerçekten...

Gelelim aldığım kitaplara









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder