26 Ağustos 2012 Pazar

Kitapçı&Harakiri

Tatil yazımda bahsetmeyi unutmuşum bol bol kitapçı da okudum sahilde:)))
Kitapçı April Yayıncılık'ın iki ayda bir çıkarmaya başladığı kültür sanat dergisi diyebiliriz. İçinde kitap tanıtımlarından tiyatroya, müziğe kadar birçok sanat dalı var. Yazarlarla olan söyleşileri de zevkle okudum.
2. sayıyı bana gönderen April Yayıncılık'tan Nazlı Hanıma buradan çok teşekkürlerimi iletiyorum.


Geçen yazımda Kutlukhan Perker'den bahsetmiştim. Onun çıkarmış olduğu karikatür dergisi Harakiri'den bahsetmek istiyorum. Geçen yıl maalesef 2. sayıdan sonra bir kapatma kararı ile ceza almışlar. Bu sene tam 1 sene sonra 3. sayı ile tekrar kaldıkları yerden devam ediyorlar. Umarım uzun yayım hayatları olur.




2 yorum:

  1. bu dergiyi nereden temin ediyorsun?daha önce hiç görmedim ve merak ettim..

    YanıtlaSil
  2. Kitapçıyı D&R'larda bulabilirsin...Ama sanıyorum tüm D&R larda olmuyor...

    YanıtlaSil