4 Ağustos 2011 Perşembe

Yeni Kitaplarım



Böyle hiç aklımda kitap yokken almayı çok seviyorum:)Sevgilimin arkadaşına kitap sipariş etme bahanesiyle kendime de kitap aldım:):):)
D&R' dan sipariş ettim, 50 tl ve üzerine kargo bedava:)Fakat Dan Brown'ın Lost Symbol'unu ingilizcesini sipariş ettim bir de, hayal kırıklığı oldu...Korsana benzer kaçıncı kalite hamur kağıdıydı bilemiyorum:(Çağrı merkezlerini aradım ve mağazadan değiştirmek istedim ama mağazadan değiştirmiyorlarmış!Kargo ile geri gönderdim maalesef karşı ödemeli tabi ve güvenemedim para iadesi istedim, yine aynı tarzda gelebilir diye.D&R mağazalarında gördüğümüz o cillop gibi İngilizce kitaplardan seçmek daha mantıklı.Gelen Türkçe kitaplarımda bir sorun yok:)

Gülse Birsel - Yazlık
Ray Bradbury - Şimdi ve Daima
Paulo Coelho - Simyacı
Dost Körpe - Nötralizör

Gülse Birsel'i okumak her zaman çok eğlenceli oldu, sanırım okumadığım bir kitabı var. İlk kitabını okurken sanırım G.A.G. programı yeni bitmişti sanki içimde bir Gülse Birsel aynı tonlanma ve ses tonu ile okudum tüm kitabı:)Diğer kitaplarda geçti o ses:(
Paulo Coelho hala okumadım kitaplığıma da ilk defa girdi umarım yakın zamanda sıra gelir kendisine:)
Dost Körpe çok tandık geldi, aa nerden nerden derken Philip K. Dick ve H. P. Lovecraft çevirilerinden tanıyormuşum, yakın hissettim onu da aldım.
Ve Ray Bradbury'de kitaplığıma yeni katılan isimlerde bu kitabı iki kısa romandan oluşuyor.Leviathan '99 ve Bir Yerlerde Bir Müzik çalıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder