5 Temmuz 2011 Salı

Salı neşesi kitaplarım:)


Ve dergim diye eklemekte fayda var. Notos'u mutlaka almaya çalışıyorum, iki ayda bir yayımlanıyor. İçindeki öyküler, yazar söyleşileri hepsi çok ilgi çekici...Bu ayın konusu Oğuz Atay olmuş...Erich Fromm'dan Bin Dokuz Yüz Seksen Dört'e sonsöz isimli bölümü okumak için sabırsızlanıyorum. Her sayıda hikayesi yazılmak üzere bir resim paylaşılıyor okuyucuyla, bugüne kadar çok yazıp göndermek istedim ama olmadı maalesef:(

Notosla ilgili linkler:

http://notoskitap.blogspot.com/

http://www.notoskitap.com/Default.aspx

Diana Wynne Jones - Yürüyen Şato

Uzun zamandır bakıp bakıp almadığım bir kitaptı, sonunda kitaplığımda

yerini aldı:)Animasyon filmi de çekilmiş Hayao Miyazaki tarafından.

Mark Watson - On Bir

İnternetten sipariş verirken favorilerime eklemiştim daha sonra almak

için. D&R'da görünce zaten kitap alasım var, dayanamadım:)

Yürüyüş yapıp ve kitap alıp çok keyifli bir Salı akşamı geçirdim.

Özellikle iş günleri böyle kitapçı gezip kitap havası solumak lazım çok iyi

geldi...Şimdi uyumadan onları biraz daha inceleyeyim.



*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder