24 Temmuz 2011 Pazar

Bir Pazar Günü

Zadie Smith'in "İmza Toplayan Adam" adlı kitabını Satürn'den tam 1,5 tl'ye aldım:)))Üstünde yazan 7,90'a takılmayın...Gidip bakılabilir ben çok hızlıca göz attım 1,5 tl olan kitaplara.
Üniversiteye hazırlık döneminde Zadie Smith'in "İnci Gibi Dişler" kitabını okumuştum, değişik gelmişti fakat bir daha okuma şansım olmadı Zadie Smith:( Ve bu bahsettiğim kitabı kaybettim hediyeydi üstelik!!!
Bir ara da kaybettiğim kitaplardan bir post açacağım, o kadar çok ki:(((
Bu aralar maalesef pek kitap okuyamıyorum, psikolojik sanırım...:( Marc Levy' nin son kitabı Gölge Hırsızında epey takıldım ama bir türlü kitabın içine giremedim:( Şimdi Emre Caner'in kaleme aldığı Kaplumbağa Terbiyecisi'ni okuyorum. Osman Hamdi Bey'in hayatını anlatıyor kitap çok ilgimi çekti.
Herkese bol okumalı günler diliyorum...




2 yorum:

  1. Merhaba :) Zadie Smith'in İnci Gibi Dişler kitabını uzun zaman önce almıştım, çok ilgimi çekmişti. Ne zaman kitaplıktaki okumadığım kitaplara bakıp hangisini okusam diye baksam, gözüm ona takılıp kalıyor. Kitabın boyutu da gözümü korkutuyor. Siz beğenmişmiydiniz acaba, kolay okunabilen bir kitap mı? Önerirseniz hemen ona başlayabilirim :) Bu arada bloguma da beklerim http://iremimosa.blogspot.com/ :)

    YanıtlaSil
  2. Ben kitabı beğenmiştim, değişik gelmişti Zadie Smith ve kitabın konusu...
    Uzun zaman geçti üzerinden hızlı mı okumuştum, çok sürükleyici miydi inan hatırlamıyorum:(
    Bir arkadaşımın hediyesiydi bu kitap ve kaybettim:(((
    Uzun olması korkutmasın bence bir başla eğer kitap seni içine alırsa zaten hızla okursun:)

    YanıtlaSil